reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marek Mikúšek

Marek Mikúšek

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som šťastne ženatý, mám syna a pracujem v médiách. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Folklór ma prestáva baviť!

Marek Mikúšek

Folklór ma prestáva baviť!

Mám rád folklór. Dodržiavam mnohé tradície. Som však za pokrok aj v tomto smere. Organizátori Medzinárodného folkórneho festivalu Myjava 2011 (ďalej MFF) však majú asi inú predstavu o šírení folkóru v súčasnosti.

  • 29. jún 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 472x
  • 6
Širšia nie je vždy hlavná, či?

Marek Mikúšek

Širšia nie je vždy hlavná, či?

Existujú hlavné a vedľajšie cesty. Niektorí si myslia, že hlavná je vždy širšia a vedľajšia je užšia. Platí však prednosť sprava a tam na veľkosti nezáleží. Stačí ísť na nákupy a presvedčiť sa na vlastné oči.

  • 2. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 319x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu